Post by fraghardsulnamam on Feb 20, 2022 18:38:46 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toy Army: Draw Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toy Army: Draw Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa monia pisteitä ▞▞▞
▞▞▞ Toy Army: Draw Defense 2022 version ▞▞▞
ACO
Pidän pelistä. Mutta inhoan sitä, että minun täytyy katsoa 5 mainosvideota voittaakseni jokaisen taistelun. En välitä katsoa mainoksia, mutta tämä on liikaa.
Jos ei ole offline-tilassa
liikaa lisäyksiä
Tämä peli on kirjaimellisesti pahin roskakori, jonka olen koskaan pelannut, ja olen pelannut pelejä vuodesta 2002 lähtien... et voi millään tavalla muotoilla tai muodostaa tasoa loppuun katsomatta mainoksia. Kyllä kehittäjä tarvitsee rahaa, mutta tämä on aivan liikaa. Poisti tämän roskakorin ja aloin pelaamaan jotain muuta.
😁
aika siisti peli kyllä ☺
se on siisti peli, mutta siellä on muutamia mainoksia.
Siisti peli, aivan liikaa lisäyksiä.
Se on todella mukava ☺ 🎮peli
hauska peli, mutta lisäys osoitti, että vikoja vastaan taisteltiin, vikoja ei ole
En pidä siitä. Meidän on katsottava lisäystä, vaikka emme myöskään tarvitsisi palkintoja.
PAKOTETTU 30 sekunnin mainos jokaisen yksittäisen tehtävän jälkeen. Et voi sulkea sitä, ellet sulje koko sovellusta. Periaatteessa 30 sekuntia kierrosta 30 sekuntia mainosta.
Paljon mainoksia.
se on mukavaa ei pahasta 👍👍
no hyvä
vihaan tätä peliä
State of Survival: The Zombie Apocalypse 頭脳系 akgj
آشغال
Älä asenna tätä peliä, se on erittäin vaikeaa, et luultavasti halua tätä peliä, se on mielestäni tylsää, se on minun mielipiteeni, mutta mene katsomaan, sinun ei tarvitse säilyttää sitä vain tarkista se ayra Chris valehtelee peli
Kiva peli
Mitä tarkoittaa Aprehension ja mistä tiedät sen
Liikaa mainoksia ja ne pakottavat sinut katsomaan niitä joka kierroksella.
Joudut silloin tällöin katsomaan ilmoitusta uusien joukkojen ostamisesta (kolikoiden jakamisen sijaan). Tätä ominaisuutta ei voi ohittaa millään. Asuessasi paikassa, jossa internet on huono, tämä ominaisuus kirjaimellisesti estää sinua edistymästä.
Liikaa mainoksia
hyvä peli
se on erittäin hauskaa vapauttaa yksiköitä tässä pelissä on hauskaa taistella vihollisia vastaan ja saada parempia yksiköitä
Lisäykset ovat huonoja, joten jätä vaimosi ilman lisäyksiä
Muumi
vähän hauskaa
Mainosten seurannan poistaminen käytöstä asettaa tyhmän bannerin ruudulle.
Tämä peli on erittäin hyvä, kun piirrät sen, se tuntuu paremmalta, pidimme siitä erittäin paljon, jos haluat, niin hei, olen Intian asukas asun Uttar Pradeshin Balrampurissa
Minulla on hauskaa pelata tätä peliä
se on todella hyvä
Toy Army: Draw Defense Стратегії ipkn
(Mielestäni) Tämä peli on hieno, hauska ja viihdyttävä, jos joku etsii helppoa taistelupeliä, sinun on ladattava tämä, koska pelit ovat erittäin helppoja nyt tasolla 105, mutta yksi asia on, kun olet tasolla 105 tulee melko vaikeaksi, joten kehittäjä voi tehdä siitä helpompaa, koska minulla on vaikeuksia selviytyä siitä. Niin ja btw, mainoksia ei ole liikaa, joten et tule suuttumaan ok kiitos kehittäjä.
Ei paha
畫個大兵 策略 vlwn
Uski ma ka chud me jitna bal hai usse jada ad. Hai... khela hi nahi jata
on aika hyvä, mutta 4/5
थतयरदणभणछझझथमढजझयभचजडढतद
Bekar peli
Se on pahin peli, kun olet aallolla 25
rakastan sitä
Kiva peli. Poistettu 4. aallolla pakkolisäysten takia, jotka antoivat minulle mahdollisuuden ohittaa. En tarvitse bonuskolikoitasi 30 sekuntiin ajastani. LOPETA TÄMÄN TEKEMINEN LISÄYSTEN KANSSA.
erittäin erittäin erittäin hyvä peli
Toy Army: Draw Defense Strategie xfw
hyvä peli